Przejdź do głównej treści

Zapisz się do Ośrodka Zdrowia w Turośni Kościelnej


Dołącz do grona zadowolonych pacjentów

Umów się do lekarza (otwiera się w nowej karcie)
Uśmiechnięte lekarki i pielęgniarki Ośrodka Zdrowia w Turośni Kościelnej, w granatowo-białym uniformie medycznym, ze stetoskopami zawieszonymi na szyi, stojące na białym tle

Co to jest IKP?


To miejsce, w którym przechowywane są Twoje dane medyczne. Dostęp do nich masz tylko Ty i upoważnione przez Ciebie osoby.

Jakie korzyści niesie założenie Internetowego Konta Pacjenta?

  • e-recepta na SMS lub e-mail

  • dostęp do historii e-recept

  • udostępnienie historii medycznej bliskiej osobie / lekarzowi

  • dostęp do danych medycznych dziecka do 18. roku życia

  • kolejna e-recepta bez wizyty w gabinecie (w przypadku choroby przewlekłej)

  • możliwość złożenia deklaracji do lekarza rodzinnego

  • dostęp do historii e-zwolnień

  • dostęp do e-skierowania

Jak zapisać się do naszego ośrodka zdrowia?

Możesz dołączyć do grona naszych pacjentów – bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz e-deklarację.

Jeśli masz internetowe konto pacjenta


  1. Zaloguj się na swoim Indywidualnym Koncie Pacjenta
  2. Wybierz opcję „Moje konto”
  3. Sprawdź e-deklarację
  4. Kliknij „Wypełnij e-deklarację do lekarza, pielęgniarki i położnej (kobiety)”
  5. Ważne! W przypadku deklaracji dla dziecka, należy uprzednio wypełnić jego dane w opcji „Moje konto”
  6. Dane do wypełnienia deklaracji do lekarza
  7. Kliknij „Podpisz e-deklarację”
  8. Kliknij „Podpisz Profilem Zaufanym”
  9. Kliknij „Wyślij e-deklarację”

Jeśli nie masz internetowego konta pacjenta


Jak założyć internetowe konto pacjenta?

Jak aktywować IKP?

Do aktywacji Indywidualnego Konta Pacjenta potrzebny jest Profil Zaufany. Możesz go założyć na kilka sposobów, między innymi:

Aplikacja bankowa

Możesz aktywować konto IKP przez aplikację bankową (otwiera się w nowej karcie), bez konieczności wychodzenia z domu.

Usługa Envelo Poczty Polskiej

Aby założyć IKP, wypełnij wniosek (otwiera się w nowej karcie) i załóż konto. Następnie przygotuj adres e-mail, Envelo ID, dowód osobisty i udaj się na pocztę.

W urzędzie

W celu aktywowania konta IKP, wypełnij wniosek (otwiera się w nowej karcie) i udaj się z dowodem osobistym do ZUSu, Urzędu Skarbowego bądź Urzędu Wojewódzkiego

Potrzebujesz pomocy?


Nasz personel chętnie Ci pomoże!

Masz pytanie?


Chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Jak zostać pacjentem Waszej przychodni medycyny rodzinnej?

Aby stać się pacjentem lekarza rodzinnego POZ w naszej placówce medycznej wystarczy złożyć deklarację wyboru. Można to zrobić osobiście lub poprzez Internetowe Konto Pacjenta. Tutaj znajdziesz instrukcję krok po kroku, jak należy to zrobić.

  • Nie ma konieczności formalnego wypisywania się z dotychczasowej przychodni – dzieje się to automatycznie.

  • Warto wziąć ksero najważniejszych dokumentów medycznych – karty z hospitalizacji, konsultacji z poradni specjalistycznych, wyników badań. Karty szczepień dzieci pozyskujemy sami.

Zachęcamy całe rodziny do korzystania z opieki zdrowotnej w ramach NFZ w jednej przychodni. Dzięki temu nasi specjaliści mają więcej informacji o całej rodzinie, co w przypadku niektórych chorób ułatwi leczenie i diagnozowanie.

Chcesz się umówić do lekarza rodzinnego? Wypełnij nasz formularz kontaktowy lub zadzwoń na nr tel. 85 650 52 79 (otwiera się w nowej karcie).

Czy mogę umówić dziecko na wizytę w Waszej poradni lekarza rodzinnego NFZ?

Oczywiście! Nasi pacjenci mogą liczyć na kompleksową opiekę nad dziećmi w ramach podstawowej opieki zdrowotnej.

W naszej przychodni zapewniamy pomoc lekarzy medycyny rodzinnej. Zajmujemy się profilaktyką (bilanse zdrowia, szczepienia) oraz leczeniem najczęstszych chorób wieku dziecięcego.

Nasza placówka realizuje także szybką diagnostykę na miejscu, co umożliwia uniknięcie zbędnej antybiotykoterapii.

Chcesz się umówić do lekarza rodzinnego? Wypełnij nasz formularz kontaktowy lub zadzwoń na nr tel. 85 650 52 79 (otwiera się w nowej karcie).

Jaki jest czas oczekiwania na wizytę w poradni lekarza rodzinnego w ramach NFZ?

Czas oczekiwania na wizytę w naszej przychodni POZ uzależniony jest od problemu medycznego, a nie od tego, kto pierwszy dodzwoni się do recepcji.

Czas oczekiwania dostosowujemy do stanu zdrowia pacjenta. W naszej placówce przyjmujemy pacjentów codziennie od poniedziałku do piątku.

Nasz grafik podzielony jest na:

  • Wizyty pilne (np. ból ucha z gorączką u dziecka, zaostrzenie choroby przewlekłej u dorosłego) – wizyta w naszej placówce odbędzie się tego samego dnia lub najpóźniej kolejnego dnia, jeśli zgłoszenie nastąpiło w godzinach popołudniowych.
  • Wizyty planowane – wizyta umawiana jest w dogodnym terminie z wyprzedzeniem czasowym. Dotyczy chorób przewlekłych oraz dolegliwości, które trwają od jakiegoś czasu, a które wymagają konsultacji z lekarzem medycyny rodzinnej.
  • Porady recepturowe – zapewniamy wypisanie leków na receptę tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym. Bilanse i szczepienia dzieci – usługi udzielane po wcześniejszym ustaleniu z pielęgniarką.
  • Wizyty domowe – wizyty w domu pacjenta realizowane są u osób, u których stwierdzono wskazania medyczne do takich wizyt, np. stan po udarze mózgu, zaawansowany wiek, problemy z poruszaniem się.

Wizyty u lekarza w ramach podstawowej opieki zdrowotnej odbywają się punktualnie, o wcześniej umówionej godzinie.

Chcesz umówić się na wizytę w naszym Ośrodku Zdrowia? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń – nr tel. 85 650 52 79 (otwiera się w nowej karcie)

Czy łatwo się dodzwonić do Waszej poradni lekarza rodzinnego NFZ?

W naszej placówce dokładamy wszelkich starań, by ułatwić pacjentom korzystanie z opieki zdrowotnej w ramach NFZ. Nasze centrum medyczne wyróżnia się tym, że odbieramy za pierwszym razem średnio 94% połączeń przychodzących. Zapewniamy, że oddzwonimy na każde nieodebrane połączenie. Dodatkowo wszystkie rozmowy są nagrywane.

W naszej przychodni medycyny rodzinnej nie ma problemów z dodzwonieniem się.

Chcesz się umówić do lekarza rodzinnego? Wypełnij nasz formularz kontaktowy lub zadzwoń na nr tel. 85 650 52 79 (otwiera się w nowej karcie).

Czy udzielacie teleporad w Waszej przychodni NFZ?

W naszej przychodni lekarza rodzinnego teleporady lub porady e-mail służą głównie do omówienia wyników badań laboratoryjnych.

Teleporada umawiana jest zawsze na konkretny dzień i konkretną godzinę. O umówionej godzinie lekarz dzwoni do pacjenta. Jeśli pacjent nie odbiera, lekarz ponawia próbę kontaktu trzykrotnie, co 10 minut.

Nie udzialamy teleporad dzieciom do 6. roku życia. Wyjątek stanowi teleporada w celu np. omówienia wyniku badań, bądź porada związana z dotychczasowym leczeniem.

Ile czeka się na receptę w Waszej poradni lekarza rodzinnego w ramach NFZ?

Recepty w naszej przychodni przepisywane są tego samego lub następnego dnia roboczego od poniedziałku do piątku. Pacjenci otrzymują kod recepty SMS-em lub e-mailem.

Zachęcamy wszystkich pacjentów naszej placówki, którzy przyjmują leki przewlekle, do skorzystania z opieki koordynowanej.

  • lekarz ustala plan leczenia, zleca niezbędne badania, wyznacza termin wizyt kontrolnych
  • koordynator przypomina o terminie wizyty

Dzięki temu nie musisz się martwić o to, że przyjmowane leki skończą się przed terminem kolejnej wizyty.

Pierwszy rok życia dziecka


Z myślą o młodych rodzicach stworzyliśmy darmowy e-book „Pierwszy rok życia dziecka w pytaniach i odpowiedziach”.

To skarbnica wiedzy, która pomoże Ci w pierwszych chwilach opieki nad niemowlęciem. Dowiesz się z niego m. in.: jak często kąpać dziecko, kiedy udać się na pierwszą wizytę u lekarza czy szczepienie.

Co zrobić, aby uzyskać dostęp do naszego e-booka? Wystarczy, że zapiszesz się poniżej.

Przeczytaj więcej o e-booku

Chcesz umówić się do lekarza szybko i bez czekania w kolejce?

Nasza przychodnia to nowoczesne podejście i przyjazna atmosfera!

Umów wizytę

Projekt i realizacja: